NOTÍCIES
CONTACTE

Xerrades Sanità ries pels alumnes del Cicle d'auxiliar d'infermeria.

Un any més i aquesta ja és la IV edició, el departament de Sanitat hem portat a terme una setmana amb xerrades Sanitàries i visita a l’Hospital d’Olot i comarcal de la Garrotxa, pels alumnes de Cures Auxiliar d’Infermeria.

Aquest any les xerrades han estat les següents: dilluns 30 de maig, Grup de Salut mental i” Perfil de la TCAI a l’assistència primària” a càrrec de l’Olga Lara TCAI del Cap Garrotxa de l’Àrea Bàsica d’Olot, dimarts 31 de maig “El Procés del dol” a càrrec d’Eduard Van Herrewghe, professor de l’Institut de Camprodon,  dimecres 1 de juny xerrada “El paper de la TCAI al sociosanitari” per part de la TCAI Marta Coromina ex-alumna del cicle i que actualment  treballa a la Fundació Antic Hospital d’Olot, dijous dia 1 de juny visita al servei de Farmàcia, Hospital de dia i CMA a l’Hospital d’Olot i comarcal de la Garrotxa i el divendres xerrada “El part i el paper de la TCAI a la sala de parts i a la Unitat d’Obstetrícia” per part de la llevadora Agnès Magret que treballa a l’Hospital Josep Trueta de Girona.

Esperem que els nostres alumnes en facin una molt bona valoració.

Equip docent de CAI.

INS LA GARROTXA
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram