NOTÍCIES
CONTACTE

CSI ALTA GARROTXA

MÉS QUE UNA RUTA: UNA AVENTURA DE CSI A L'ALTA GARROTXA! 🌲🕵️‍♂️

L'alumnat de 3r d'ESO ha viscut una experiència inoblidable en una travessa de dos dies que ha combinat natura, convivència i un autèntic misteri per resoldre.

Seguint els passos de la mítica novel·la "La Punyalada" de Marià Vayreda, els alumnes s’han convertit en autèntics investigadors d'un CSI que els ha portat a alguns dels racons més emblemàtics de l’Alta Garrotxa:

Sant Aniol d’Aguja, la Cova del Bisbe, el Salt del Brull, el Gorg Blau, el Salt de la Núvia, Talaixà,... 🗺️🔍

Però no ha estat només caminar! Durant la ruta, hem treballat l'entorn des de moltes perspectives:

🗺️ Orientació amb mapes i identificació de cims.
🦅 Observació de fauna, flora i geologia.
🌌 Orientació estel·lar a la nit.
🎶 Cultura popular cantant corrandes!

🤝 I el millor de tot? Les rialles, el treball en equip, el suport mutu i els vincles que hem reforçat.

Tornem amb les botes brutes, però amb la convivència i el caliu de grup més forts que mai! ❤️

Moltes felicitats a tots i totes pel vostre esforç i actitud de 10! 👏🎉

Aquest projecte no hauria estat possible sense la implicació de l’equip docent de 3r d’ESO amb la coordinació i direcció de la súper @laiaplanella i el suport, l'assessorament i el material cedit per professionals i entitats del territori. Gràcies 🙌

@toscagarrotxa
@refugi_sant_aniol@pngarrotxa@frantrabalon@agentsrurals_cat@ichngarrotxa@adriana_ll_c#romeroroig#3esoinslagarrotxa

INS LA GARROTXA
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram